Publicat de: Ioana Abe | 31/12/2009

In „casa noua”

M-am mutat in casa noua cu blogul! Am profitat de noul an, de planurile pentru acest an si am inceput schimbarile propuse … cu blogul.

Din ratiuni de posibilitati de particularizare, din motive de „business friendly” m-am decis sa testez si varianta mult laudatului wordpress.  Nu voi schimba nimic din tonalitate, stil sau subiecte. Varianta veche ramane acolo unde e, asa cum e si voi mai face referire la ea. Este ca si cum mi s-ar fi terminat caietul si am trecut pe unul nou. Momentan testam…

Responses

  1. Felicitari si La multi ani!

  2. Multumesc Matei! La Multi Ani si tie si sa ne vedem cu bine si cat mai curand (ba chiar si mai des) anul asta! Astept si eu povestiri noi de la tine ca unt convinsa ca nu ai stat degeaba in perioada asta 🙂

  3. Blogspot sucks, asa ca eu cred ca e o decizie buna. Succes in 2010, cu blogul si cu toate 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

