Publicat de: Ioana Abe | 19/01/2010

Zapezile de alta data!

Da da! Stiu ca am ramas datoare cu multe alte subiecte pe care le-am inceput, le-am promis si nu am apucat sa le termin. Toate la timpul lor! Acum e timpul zapezii! Si trecand peste tragedia ninsorii bucurestene, azi cand ma plimbam cu Thor mi-am adus aminte de nerabdarea cu care asteptam zapada cand eram mica!

Langa mine e o scoala si glasurile copiilor care se alergau prin si cu zapada mi-au adus aminte de nerabdarea cu care asteptam noi sa se termine orele. Si ce zapezi erau atunci…Ne faceam cazemate si echipe fete contra baieti si ne alergam prin spatele blocurilor. Asa se mai bucurau si baietii ca au ocazia sa ia in brate fata „preferata” si …reciproca era valabila, iar noi fetele ne dadeam de ceasu’ mortii ca ne „sapuneau” baietii!

Acum, numai cateii si copii se mai bucura! Mi-e dor de o bulgareala…Mi-e dor de senzatia de obraji rosii de dupa alergatura prin zapada!

Singurul lucru care ma face sa zambesc cand ninge in Bucuresti e fericirea lui Thor cand iese afara si da de zapada!

Thor in zapada

Thor tavalindu-se in zapada

asa arata botul la intoarcerea acasa

Asa se vede iarna de la geamul meu

Responses

  1. hmmm, si ce ne opreste sa iesim la o bulgareala?
    mai ales ca se incadreaza in categoria de distractii low cost 😛


Lasă un răspuns

Categorii

