Publicat de: Ioana Abe | 25/01/2010

Post ZaparChef!

Week-endul asta a fost dedicat distractiei si zapaditului, datorita gastii de pe hailaschi.ro, de unde a inceput toata nebunia, asa ca acest post este unul de after-party sau post chef, post ZaparChef!

Cu promisiunea codului galben de ninsori si ger din ultimele zile am zis ca nu are cum sa  nu fie zapada si sa nu fie partiile in stare decenta pentru practicarea sporturilor pe „doage de lemn” de diferite dimensiuni si forme. Drept pentru care ne-am infiintat la ora 9.30 in Poiana Brasov, echipati cu toate cele si pregatiti de distractia care se anunta la Cabana Postavaru, care urma sa fie gazda ZaparChefului!

In Poiana, toata lumea super matinala si cu chef de dat! Parcarile full, coada la telegondola. Am fost optimisti si ne-am luat cartela cu 80 de puncte in ideea ca vom face cate 5 urcari de caciula. Planurile de jos nu se potrivesc cu cele din varf, pentru ca odata coborati din gondola am luat gerul si viscolul in dinti! In dinti pentru ca a trecut din prima de piele. Echipati corespunzator, numai cu (nefericitul) nasul din dotare pe afara, ne-am dat drumul la vale catre cabana. Noroc ca aveam un rucsac in spate ca altfel ma lua vantul de tot. Erau momente in care simteam ca pardalnicul de vant se punea contra directiei mele de mers si inaintarea se facea anevoios. Si sa ne intelegem, kilogramele castigate de sarbatori cu prilejul degustarii de sarmale pe la orice ocazie, sunt inca acolo bine mersi. Mai mult cu chiu decat cu vai, am ajuns la cabana, unde ne-am intalnit cu matinalul si viteazul Mugur (Zapar harnic, venit ca buzduganul de vineri) care se ducea sa mai dea o tura. Noi ne-am facut loc prin imbulzeala de nedescris, ne-am cazat si ne-am asezat la o cafea si ceai cu rom, ptr ca nici cafea nu apucasem sa bem din motive nerabdare.

Intre timp, pe langa cafea si-a mai facut aparitia si o carafa de visinata din partea casei si inca niste zapari, care veneau grupuri grupuri, motiv pentru care sederea la masa s-a prelungit cu cateva ore. Alex s-a dus la o tura de recunoastere a partiei, sa vada daca e fezabila si pentru mine care inca imi resimt cotul beteag si in consecinta  ma dau cu si mai mare grija decat cand era in ghips (de inteles de altfel).

Dupa 2 ore din care 1 a fost alocata cozii de la gondola, am purces si eu alaturi de gasca mea de (bukkake) riders in jos. Pe partie, gheata, pietre, si din cand in cand cate un smoc de iarba! Hmmm…data viitoare cred ca nu mai mergem in Poiana la schi. Trist! Lipsa de interes fata de starea si calitatea partiilor si tot ceea ce inseamna turism de schi mi-a lasat un gust amar. Ne-am intors cu cabina pana sus, am coborat pe ceata si am incheiat ziua in cabana cu o ciorba delicioasa in farfurie!

Si apoi…s-a dezlantuit petrecerea! Ne-am strans cam 34 de zapari veseli si cu chef de distractie! Cu vin, bere nefiltrata, rom, votca, palinca si muzica misto  a inceput topaiala. Am avut o tentativa de rent care insa a sfarsit pe ringul de dans. Am incercat sa ne tinem echilibrul si sa face scheme pe un IndoBoard datorita lui George caruia ii si multumim ca s-a carat pana in varf de munte cu jucaria minune si foarte foarte misto! S-au mai jucat remy, miniairhockey si…asa cum le sade bine unor zapari adevarati: s-a sarit de pe o trambulina improvizata. Ce-a iesit puteti vedea in cateva poze in albumul lui Codrut, pe hailaschi sau Facebook (deocamdata pe la prietenii hailaschi).

A doua zi insa cerul senin, soarele si aerul curat ne-a intampinat dis de dimineata cu o imagine superba! Ne-am hotarat! Coboram devreme sa fim primii la gondola. Dar iata ca nici planurile de sus nu se potrivesc cu cele de jos, pentru ca gerul a blocat gondola asa ca am fost nevoiti sa ne indreptam spre cabina, unde coada deja formata ne-a tinut o ora „la sol” la discutii. Motiv pentru care am ajuns sus, am strans bagajele, am mai stat la povesti si poze si am coborat, facandu-ne loc cu greu prin marea de lume de pe partie (in conditiile in care jumatate de drum l-am facut pe partia Lupului), peste si printre gheata si pietre. Ajunsi jos, ne-am dezechipat, ne-am urcat in masina, am luat drumul Brasovului pentru alimentare cu niste papa bun de la Ando’s si am plect catre capitala pentru a evita aglomeratia specifica DN1. Ideea s-a dovedit a fi buna pentru ca am reusit sa ajungem acasa intr-un timp decent.

Week-endul s-a dovedit a fi foarte misto, si eu si Alex ne-am simtit extraordinar, motiv pentru care ZaparCheful asta va fi doar inceputul. Insa continuarea ma indoiesc ca va fi tot pe partii mioritice sau cel putin nu in Poiana, din motive de stare nasoala a partiilor, aglomeratie, cozi etc. Cu toate astea, trebuie sa ii mentionez pe cei de la Cabana Postavaru care s-au descurcat exemplar in haosul care era in cabana. Mancarea a fost f buna si servita la timp, visinata de nota 10, servirea ireprosabila si mi-a mai placut faptul ca barul a fost deschis si au fost la dispozitia noastra toata noaptea cat ne-a tinut pe noi cheful de distractie si de bautura. Nota 10 cu admiratie pentru cei la Postavaru.

Pentru celelalte chefuri care vor urma am deschis deja un subiect de conversatie pe hailaschi.ro referitor la unde vom face urmatorul ZaparChef.

Luci pe placa

peisaj matinal

Responses

  1. imi pare a fi ceva de genu „de-a rasu plansu” :)) Tot asa aratau partiile si inainte cu o saptamana, dar macar v-ati distrat 😉
    si subscriu propunerii tale si a lui codrut, de a face urmatorul(-oarele) chefuri de gen prin italia sau mai bine in austria (depinde de bugetul fiecaruia). Asta daca vorbim de iarna cu zapada, altfel eu inca mentin invitatia de a face trasee turistice in toate celelalte sezoane 🙂
    Bya


Lasă un răspuns

Categorii

