Publicat de: Ioana Abe | 26/01/2010

Despre Dorell…

Nu am obiceiul de a da nume diverselor obiecte insa Dorell si-a cerut-o!

Relatia mea cu Dorell dateaza din toamna lui 2007, cand mi-au facut cunostinta cu el baietii de la marketonline. De atunci am lucrat impreuna, am facut bani impreuna, ne-am plimbat, am cheltuit bani…ce mai, avem o relatie cum s-ar zice stabila! Ce-i drept, si Dorell are o venerabila varsta, varsta la care alti Dorei s-ar fi vazut demult dati la o parte in favoarea mai tinerelor Macuri. Asta e…sunt o sentimentala!

De ce numele de Dorell? Pentru ca atunci cand imi e lumea mai draga, in dulcele stil al reclamei care a consacrat comportamentul „dorelian”, Dorell „roteste si da cu ascutitul” – adica imi strica mie toate ploile!

De ce cu 2 L? Pentru ca sunt convinsa ca la „nastere” cineva a uitat sa-i treaca si „or”-ul in nume!

Dorell este incapatanat! Are momente cand refuza total sa „se miste mai cu talent”. Numai amenintarile cu „reinstalu'” ce mai functioneaza!

Dorell are personalitate! Daca scrii ceva si el nu este de acord cu pozitia cursorului, il va muta in alta parte fara nici un fel de preaviz.

Pe de alta parte si eu il muncesc pe Dorell si sarmanul are perioade in care nu inchide un ochi cu noptile! Asa ca ieri l-am bagat pe Dorell la reanimare! O binemeritata pauza si intarire a sistemului imunitar…cu gripa asta porcina care bantuie nu se stie niciodata!

Azi Dorell s-a intors la munca mai sprinten ca niciodata! Cred ca a visat ca a fost la mare!

Sa vedem cat il tine…

Responses

  1. Daca ai vrut DorELL si nu Tosiba … 🙂

    Oricum e fun postul

    • Multumesc multumesc!

      Am cochetat si cu asiatice inainte dar deh…daca DorELL s-a aratat mai disponibil la momentul deciziei…

      Va veni insa o zi…

  2. […] ochii, dau cainele jos din pat, deschid laptopul. Asta asa pentru ca lui Dorell ii trebuie ceva pana sa demareze si sa intre in starea functionala necesara unei zile de munca […]


Lasă un răspuns

Categorii

