Publicat de: Ioana Abe | 29/01/2010

Rutina bat-o vina!

Nici nu am facut bine ochi in dimineata asta si dupa prima gura de cafea ajung pe blogul Chinezului, care ne pune la treaba asa de dimineata (se vede ca e dupa alt fus orar): ne arunca manusa sa ne dezvaluim public rutina noastra matinala de bloggeri – zice el! Cum eu nu-s bloggerita si nici nu vreau sa fiu, am sa ii spun rutina de om care are (mare) treaba cu online-ul (sau treaba mare – cum o fi!).

Rutina mea zilnica e haosul. Nu ma mandresc cu asta, sunt in proces de organizare a propriei persoane si, la recomandarile repetate ale aceluiasi Chinez mai sus amintit, am inceput sa ma hotarasc sa incep sa cochetez cu taskwriterul. Asta ca sa renunt la post-it-urile care imi umplu viata (profesionala) de culoare.

Deschid ochii, dau cainele jos din pat, deschid laptopul. Asta asa pentru ca lui Dorell ii trebuie ceva pana sa demareze si sa intre in starea functionala necesara unei zile de munca (productive), numai bine, pret de un dus si o cafea.

Apoi deschid mailul personal (raspund la mailuri, sterg ce e de sters), deschid Chrome, Opera si Firefoxul (deh, daca am 3 proiecte la care lucrez), deschid Outlookul (mailul „profi”), messengeru’ si Twitterul. Intre timp am un homepage care se duce direct pe stiridebine.ro sa vad ce s-a mai intamplat pozitiv pe la noi si in lume. Apoi dau o raita pe twitter sa vad ce mai are lumea de zis si ce mai recomanda de citit. Asemenea pe Facebook – dau un like, bag un comment si gata socializarea.

La urma imi verific si blogul, desi nu stiu ce o fi de verificat la dansul, ca oricum, cei 30 de cititori ai mei, daca au de facut comentarii mai degraba ma suna.

Si gata de munca! Ma urc in masina si plec spre birou, intalniri etc. Asta ca sa evit traficul demolator de bunadispozitie si generato de nervi de pe ruta Dr. Taberei – oriunde in oras! Nici nu stiu cand din 8 dimineata s-a facut 13, 16, 18…

Seara imi las un to -do list ptr dimineata! Si o iau de la capat!

C’est la vie online!

Responses

  1. Bine, mă, hai că nu te sun şi-ţi las comentariu. :p
    Ai uitat să menţionezi că eşti activă şi în schimbul de e-mailuri cu grupul vesel de-a lungul întregii zile. Că, deh, cineva tre’ să se plângă că nu are chef de muncă, altcineva să povestească ultima trăsnaie sau să lanseze un titlu nou, tre’ să ne organizăm, să ne dezorganizăm etc.
    Trăiască onlinu’! Părerea mea! 🙂

    • Asta pentru ca nu sunt intotdeauna activa! :))

  2. Tare numele de Dorell 😛 Parca altfel merge treaba cand ai cu cine vorbi. Si eu dau nume lucrurilor mai importante.

  3. […] Pavel, Camil, Radu, Ioana, Thew, Sabina, Alin, Alex, Mihnea, Dan, Cristian, satumare.org, Mihai, Andrei, Alexandru, […]

  4. Invitatie la concert:

    e-Folk si Club MoJo vin cu o noua seara de poveste si cu 4 povestitori ce va vor incanta cu muzica lor
    Marti 9 Februarie 2010 va asteptam pe toti la o seara exceptionala alaturi de cei 4 Muschetari ai muzicii folk.
    La prima editie a serilor de poveste i-am avut invitati in aceeasi formula.
    Acum dupa cateva luni revin in Clubul MoJo BritRoom pentru Dvs. :
    -Ovidiu Mihailescu
    -Eugen Avram
    -Puiu Cretu
    -Dan Caramihai.
    Vor povesti frumos fiecare despre cowboy, fete pe role,despartiri in flori si nu in ultimul rand va vor aduce cateva cantece aromane.
    Asadar marti 9 Februarie hai si tu sa asculti povestile lor.
    Pretul biletului este de 10 Ron. Biletele se pot achizitiona de la intrarea in club.
    Ora de incepere a concertului: 20:30
    Partenerii media ai evenimentul: Radio Lynx, ForeverFolk, FolkBlog, 4Arte, Mixul de Cultura, Radio3net Florian Pittis, InConcert, Muzica buna, Metropotam.ro, iConcert, Folk4Me, Let’s Rock, GoingOut LifeStyle.
    Pentru contact & rezervari : 0727.126.620 / 0760.263.496

    Pentru mai multe detalii http://www.e-folk.ro
    sau la adresa de e-mail: office@e-folk.ro

  5. Nimic mai adevarat…important e ca la sfarsitul zilei sa ramai cu zambetul pe buze:)


Lasă un răspuns

Categorii

