Publicat de: Ioana Abe | 06/03/2010

Observatii personale…

Franturi de ganduri si observatii din ultima vreme:

– Am realizat  cat de mult imi lipsesc team-buildingurile, team -drinkingurile si alte manifestari de genul asta, de cand am inceput sa lucrez pe cont propriu si deci nu mai apartin efectiv unei echipe.

– Ca observator din afara, am mai sesizat (destul de des si in cazuri diferite intre care am putut sa fac comparatie) cat de importanta este pentru echipa prezenta si implicarea sefului in astfel de evenimente informale. Acum, nu e vorba de dansat pe masa, dar conteaza foarte mult sa fie prezent, eventual sa se si distreze si sa arate ca se simte parte a echipei.

– Suntem un popor foarte norocos, deocamdata. Pe langa faptul ca suntem foarte petrecareti de felul nostru si ne place sa ne distram pana in zori, in Bucuresti avem si unde sa facem asta: cluburile si majoritatea barurilor sunt deschise pana dimineata. Spun in Bucuresti pentru ca nu stiu cu certitudine situatia in alte orase. In unele tari „mai civilizate” de la ora 1, 2 nu mai au voie sa serveasca bauturi alcoolice si de la 3 vrei nu vrei te duci acasa la nani.

Sunt convinsa ca mai erau cel putin 2 observatii pe care acum le-am uitat. Le trec ca Later Edit cand imi aduc aminte.

Responses

  1. eu lucrez in echipa de 20 de oameni, si totusi simt lipsurile astea…aici ce pot sa mai fac? :))
    Bya

    • Initiaza tu „team-buildingurile” 🙂

  2. Intr-adevar acum un an si ceva la firma unde lucram obisnuiam sa facem dinkbuidinguri in fiecare luna, ocazie cu care sarbatoream si zile de nastere a colegilor…era frumos…de atunci ne-a lovit rau de tot criza, nu ne-am mai primit salariile…si am plecat fiecare pe drumul lui…ramanem fiecare cu amintirile a ceea ce a fost si poate va mai fi intr-un alt context, cu alti oameni


Lasă un răspuns

Categorii

