Publicat de: Ioana Abe | 15/03/2010

Rugby Romania – Georgia in cifre

Si eu, ca multi altii care au participat ieri la meciul de rugby Romania – Georgia disputat la Bucuresti pentru calificarea in Cupa Mondiala, declar pe proprie raspundere ca am fost pentru prima data la un meci de rugby – prima data cand am urmarit un meci atat live cat si la tv! Nici macar nu stiam regulile, noroc ca Musca a fost destul de rabdator cu mine sa imi raspunda la toate intrebarile din ciclul „Da’ de ce….?”. Nu am sa mai constat si eu puterea online-ului, ptr ca au facut-o altii mai promt. Am sa ii multumesc inca o data si aici lui Chinezu pentru invitatie, si, ma declar disponibila pentru prezenta la alte meciuri, ba chiar as putea spune ca ma tenteaza chiar o reorientare dinspre suporter de fotbal catre suporter de rugby. Atmosfera si oamenii au fost mult mai misto si spectacolul a meritat!

Dat fiind faptul ca am gasit timpul necesar pentru a scrie si eu despre acest eveniment cu destula intarziere fata de altii care au fost prezenti si care au fost mai promti, am sa profit de ocazie sa fac o mica analiza a impactului online pe care l-a avut acest meci. Pentru ca, se pare ca nu a fost jucat doar pe stadion ci si pe bloguri si twitter.

Iata cifrele din jurul acestui meci:

13.03.2010 – Data desfasurarii

14 – ora de debut

15:45 – finalul

13-7 Scorul la pauza ptr Romania fireste

22 – 10 Scorul final in favoarea Romaniei

1094 spectatori conform site-ului oficial al FRR

72 83 de bloggeri si twitteristi in tribune (conform lui Vlad Dulea – unde mi-a placut faza cu „schema castigatoare China 83”)

aproximativ 65 de stiri pe site-uri de stiri si sport si preluari (post meci)

in jur de 20 de posturi pe bloguri (post meci) – inclusiv asta

153 de vizualizari ale videoclipului cu Galeria de pe youtube.

110 vizitatori unici ai articolului pe stiridebine.ro (aici am acces la statistici, nu dati cu pietre 🙂 )

421 de tweet-uri in #rugbytweetmeet incepand de sambata (13.03) dimineata pana azi, duminica 14.03 la ora 23.30 + inca alte tweet-uri referitoare la meci care nu au continut # (ca de exemplu livetwitter-ingul @stiridebine la care am uitat # 🙂 )

peste 15 video-uri incarcate pe youtube referitoare la meci

247 de poze uploadate cu imagini din meci – inclusiv ale mele de aici.

32 de ore – intervalul analizat mai sus

Disclaimer: cifrele pot prezenta o marja de eroare fiind bazate pe cercetare personala. Si cum nimeni nu e perfect, se poate sa imi fi scapat azi, ora 23.30, unele mentiuni ale meciului, sau sa fi estimat gresit numarul de fotografii uploadate.  Oricum nu multe.

Disclaimer 2: M-am referit exclusiv la posturile si fotografiile care mentioneaza meciul, nu si la Rugbytweetmeet-ul de azi 14 martie de la FRR.  Pe care, apropo, imi pare tare rau ca am ratat-o, dar au fost angajamente de familie care m-au impiedicat sa asist si familia vine pe primul loc. Dar presupun ca vor mai fi astfel de intalniri. 🙂

Bineinteles astept completari si alte cifre daca mai aveti! 🙂

Responses

  1. […] Ioana Abe: “..as putea spune ca ma tenteaza chiar o reorientare dinspre suporter de fotbal catre suporter de rugby. Atmosfera si oamenii au fost mult mai misto si spectacolul a meritat!” […]


Lasă un răspuns

Categorii

