Publicat de: Ioana Abe | 18/03/2010

Sa scoatem berea din criza!

Ieri citeam pe Wall-Street.ro ca in Romania s-a inregistrat cea mai mare scadere a nr de inmatriculari de masini noi in primele 2 luni. Lucru care, mie personal, nu mi se pare nici degradant, nici anormal…avand in vedere ca totusi ar trebui sa ne reculegem un pic dupa anul trecut, mai ales ca se spune ca 2010 va fi mai nasol. Poate ma insel, dar eu din cate stiu primele luni ale anului intotdeauna sunt mai slabe, cam in toate domeniile. Dar, e inca un motiv sa ne plangem de mila si sa ne lamentam ca suntem coada Europei…indiferent la ce. Ma intreb daca nu cumva cautam mai cu ardoare domeniile unde suntem ultimii ca sa avem inca un motiv sa ne victimizam!? (ca sa se inteleaga, nu ma refer la articol, la idee sau la modul cum a fost scris ci la reactiile de pe facebook)

Ma rog, nu asta face obiectul postului de azi ci un angajament: pentru ca anul trecut am sustinut industria auto si mi-am achizitionat o masina nou-nouta, frumoasa si „shiny”, anul asta imi iau angajamentul sa sustin industria berii care, se pare, nu a scapat de criza nici in 2010. Asadar, ma angajez sa fac tot posibilul pentru a sustine industria, a creste consumul si a scoate berea din criza! 🙂 Promit!

Responses

  1. Nu esti singura in aceasta batalie cu scop nobil.

  2. eu recunosc ca nu am sustinut industria auto…
    dar cu siguranta, pot sustine, alaturi de tine, consumul de bere 🙂

  3. Va multumesc, va multumesc! Orice sustinere e binevenita 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

