Publicat de: Ioana Abe | 15/04/2010

Cum faci un Buzz reusit? Heineken stieeee!

Mi-a adus aminte Codrut de acest video viral Heineken-Champions League  din 2009 pe care il mai vazusem la o conferinta. Este un excelent studiu de caz/exemplu despre cum poti sa faci un buzz misto si un viral – dupa care toata lumea tanjeste azi – plecand de la valorile pe care ti le asumi ca brand si de la pozitionarea aleasa: „Made to entertain” in cazul lor. Si, parerea mea e ca nu trebuie sa fii un brand mare ca sa poti face chestia asta. Trebuie doar sa te uiti bine in jurul tau si sa stii ce vrei sa obtii. Si sa ai un pic de curaj, nebunie si inspiratie. Heineken le-a avut.

Si iata despre ce e vorba: Se stie ca italienii sunt nebuni dupa fotbal (cam ca noi asa). Si la ei, ca si la noi, conceptele „prietena” – „fotbal” nu prea sunt complementare. Asa ca au plecat initial de la ideea asta. Apoi, au legat-o cu ce poate sa fie mai rau pentru un barbat microbist, decat sa asiste la un concert de muzica clasica in seara in care echipa de fotbal favorita are meci important?! Si a iesit…ce vedeti mai jos! Pe langa prietene/iubite/sotii au fost implicati si sefii sau profesori universitari…astfel incat prezenta la concert sa fie obligatorie.

Parerea mea: SUUUPER TAAAARE!!!! Si ideea, si realizarea, si rezultatul! Uite asa se face istorie…sau macar memorabilitate!

Dedic filmuletul prietenilor mei carora doar le-am povestit despre idee. See u at the next match guys! 🙂

Publicitate

Răspunsuri

  1. Off topic: 4 premii la un post

  2. Fain! 🙂


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat: